خبر دعوت؛ راه پیمایی حزب‌التحریر ولایۀ تونس به حمایت از غزه
04/20/2024 |

Print


به روز جمعه  مصادف  ۲ شوال 1445 هـ ق حزب التحریر ولایۀ تونس راه‌پیمایی را تحت عنوان «از تونس تا غزه... عید تکبیر برای احیای ارتش مسلمانان!» به راه انداخت که بعد از نماز جمعه مانند جمعه‌های دیگر از مسجد الفتح پایتخت این کشور به سمت سرک الثوره آغاز گردید. این بیست و هفتمین راه‌پیمایی متوالی از جانب حزب التحریر از آغاز جنگ نسل‌کشی مسلمانان در نوار غزه در سرزمین مبارک - فلسطین می‌باشد.
در جریان  این راه‌پیمایی تکبیرات عيدی را سر دادند و شعارهای را برافراشتند که در اولین آن عنوان راه‌پیمایی آمده بود: «از تونس تا غزه... عید تکبیر برای احیای ارتش مسلمانان»  به روی شعاری دیگری چنین نگاشته شده بود: «ای لشکریان مسلمان، سرزمین مبارک نصرت شما را می‌خواهد.آیا کسی هست که پاسخ دهد؟». در این تظاهرات آرمان شهدا و مجروحان در غزه نیز منعکس داده شده بود. این راه‌پیمایی با سخن‌رانی یکی از شباب این حزب در مقابل سالون تیاتر شاروالی در سرک الثوره به پایان رسید.
 در اعلامیۀ منتشر از چانب حزب‌التحریر ولایۀ تونس گفته شده که این حزب به حمایت خود از سرزمین مبارک - فلسطین و از مردم ما در غزۀ هاشم ادامه خواهد داد، تا زمانی که الله سبحانه‌وتعالی مردان وفادار را از لشکریان مسلمان بیرون بیاورد که این حکام خیانت‌کار را ریشه کن نموده و بنای عظیم اسلام (خلافت راشده) را بالای ویرانه‌های تاج و تخت آنها تأسیس نمایند. تا بدینوسیله سرزمین مبارک - فلسطین را از رودخانه تا دریای آن و بقیه جهان اسلام را از شر نظامهای بشری و حاکمان جابر و خاین آزاد نمایند.
 برای تعقیب اخبار مربوط به جهان اسلام و فعالیت‌های حزب روی لینک‌های ذیل کلیک کنید:

https://www.hizb-ut-tahrir.info/en/index.php/dawah/tunisia/25969.html




   ارسال نظر