اخبار دعوت: یکی از اعضای حزب در تونس داری فانی را وداع گفت
05/06/2024 |

Print


﴿مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ
وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً﴾
ترجمه: در میان مومنان مردانی هستند که با الله سبحانه وتعالی راست بوده اند و در پیمانی که با او بسته اند، برخی پیمان خود را بسر برده اند و برخی نیز در انتظارند؛ آنان هیچ گونه تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده اند.  [الاحزاب:۲۳]

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه تونس با پخش اعلامیۀ خبر درگذشت یک‌تن از اعضای این حزب و از حاملین دعوت نسل اول در تونس بنام منصف الشعبی خبر داد. نامبرده روز جمعه مورخ 19 اپریل 2024م به عمر 75 سالگی دار فانی را وداع گفت. منصف الشعبی رحمه‌الله در سال 1985م  به صفوف مبارزین حزب‌التحریر پیوست و عمر خویش را در راستایی حمل دعوت به سوی اقامه و اظهار دین( تأسیس دولت خلافت) سپری نمود؛ او تا آخرین لحظاتی از عمرش در اطاعت الله متعال و عهد و پیمان خویش با رب ذوالجلال مطیع و متعهد باقی ماند. او بهترین اوقات زنده‌گی خود را در راۀ تاسیس دولت خلافت راشده ثانی به منهج نبوت و به دست آوردن رضایت رب خویش سپری کرد.
الله سبحانه و تعالی رفتگان ما به شمول مرحوم منصفی الشعبی را بیامرزد و رحمت واسعه خود را نصیب‌اش گردانده و در جنتِ الفردوس او را داخل کند. ما به قضای او تسلیم بوده و به آن راضی استیم؛ بدون شک ما متعلق به الله متعال هستیم و به سوی او  باز می‌گردیم. از الله سبحانه و تعالی می‌خواهیم به خانواده و عزیزان‌اش اجر و پاداش عظیم و صبر جمیل اعطا نماید.

https://www.hizb-ut-tahrir.info/en/index.php/press-releases/tunisia/26030.html




   ارسال نظر