متن سخنرانی بخش زنان دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب‌التحریر به مناسبت تبریکی عید سعید فطر 1445هـ.ق
04/10/2024 |

Print


(ترجمه)
السلام علیکم و رحمت الله وبرکاته
ای برداران و خواهران عزتمندم! عیدتان مبارک!
ما از بخش زنان دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر به شما تبریکی ویژه عرض می‌داریم!
الله سبحانه وتعالی روزه، عبادات و تمام اعمال صالح تان را قبول نموده و آن را با خیر و برکت بر شما، خانواده‌ها و دوستان تان بازگرداند.
در این شکی نیست که نمازهای منورکنندۀ شب‌های ما از قدرتی برخوردارست که توصیف‌نشدنی بوده و روزۀ ما از بهره‌مندی خاصی برخوردارست!
رمضان ماهی است که در آن تواضع و اراده در اعمال ما به عنوان یک قدرت غیرمعمول بخشیده می‌شود. به همین دلیل، ماه رمضان عملاً یک ماه پر از موفقیت برای مسلمانان از دید فردی می‌باشد! رمضان فقط در سطحی فردی پر از موفقیت بوده؛ زیرا در آن در سطح فردی به مکلفیت‌های فردی پایبندی و عملی می‌شود؛ اما وقتی این امر به موفقیت‌ها، خوشحالی و به سعادت تعلق می‌گیرد، امت می‌تواند به طور کل از آن مستفید شود.
بلی، به عنوان یک پیکر؛ اما ما در جریان 103سال رمضان گذشته آن را ندیده‌ایم و دلیل آن اینست که ما در انجام مکلفیت حیاتی خود سهل‌انگاری کردیم؛ مکلفیتی‌که خیلی ضروری بوده و مدت طولانی را در بر می‌گیرد. یعنی فعالیت کردن دست در دست برای اعاده نظام الله سبحانه وتعالی در روی زمین، آن‌هم بر منهج رسول الله صلی الله علیه وسلم، و این یک مکلفیت جمعی است؛ نه فردی!
سهل‌انگاری در ادای این مکلفیت حیاتی منجر به ایجاد درد ورنج‌های بی‌شمار گشته که بیرون از حد بوده تا سرحد نسل‌کشی امت ما! ما این این درد ورنج‌ها را در ترکستان شرقی، کشمیر، هند و در تمام اکناف جهان مشاهده می‌کنیم؛ اما نسل‌کشی در غزه با تمام جسارت انجام می‌پذیرد. و این نسل‌کشی، شدیداً از سوی نظام‌های لیبرالیزم غربی، یعنی از سوی دشمنان اسلام حمایت می‌شود!
مسلمانان عزیز! به ویژه شماهایی‌که در ارتش‌های مسلمانان به سر برده و شب‌های تان را با قیام سپری کردید! به خاطر این‌که زندگی می‌کنیم و مقام بهترین امت را داشته و برای تحقق بزرگ‌ترین موفقیت‌ها قادر و تواناییم، بر ما لازم است که از مکلفیت‌ها و التزامات فردی پا فراتر بگذاریم.
بر ما لازم است که مکلفیت خود را در برابر جامعه و تمام امت خود و در برابر تمام بشریت اداء کنیم.
با وحدت بخشیدن به نیروها، قدرت‌ و وقت تان برای ادای این مکلفیت جمعی بپا خیزید! با نابودی نظام‌های خیانت‌کار حاکم در سرزمین‌های ما؛ سرزمین‌ها، صفوف، عیدها و خوشحالی‌های ما را وحدت بخشید. متحد شوید تا تمام بشریت جمعیت‌های آسیب‌دیده را ببینند! (تا ببینند) جمعیت‌های مستمند در مبارزه با نسل‌کشی جمعی و جنگ‌هایی‌که با خواست و حمایت نیروهای غربی و نظام‌های غرب جریان دارد!
لذا، تمام بشریت را تحت سایۀ رحمت واقعی اسلام نجات داده و عزتمندشان سازید! (این کار را) با تأسیس خلافت راشده ثانی بر منهج نبوت انجام دهید و این وعدۀ الله سبحانه وتعالی و بشارت رسول الله صلی الله علیه وسلم است. و در آن روز (روز نصرت و پیروزی) مؤمنان شادامان می‌گردند.




   ارسال نظر