اخبار دعوت: برگزاری کمپاین ویژۀ‌ رمضانی در برخی از مناطق تانزانیا
03/20/2024 |

Print


فعالان و دعوت‌گران حزب التحریر-تانزانیا کمپاین ویژه‌ی رمضانی را تحت عنوان "رمضان ماهِ مظهر وحدت امت" در شهرهای دارالسلام و زنگبار یعنی خارج از مسجد دارالسلام در کیگامبونی، مسجد ادریسا در کاریاکو و همچنان در فضای باز نزدیک به بازار داراجانی (زانزیبار) به روز جمعه، 05 رمضان المبارک 1445 هجری قمری مطابق با 15 مارچ 2024 میلادی برگزار کردند.
در این کمپاین وضاحت داده شد که امت اسلامی با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکجا و با هم به گرفتن روزه اقدام می‌کنند و این خود نشانه‌ی آشکار به واحد بودن امت اسلامی مانند جسم واحد و شخصیت واحد است. و این را نیز بیان می‌کند  که این امت دارای شریعت واحدی است که حکم روزه رمضان از آن سرچشمه گرفته است.
فعالان حزب به امت اسلامی هشدار دادند که مسئله وحدت ما نباید تنها در یک زاویه تشریفاتی محدود شود؛ بلکه باید به یک وحدت سیاسی-جغرافیایی تحت یک دولت جهانی (خلافت) گسترش یابد تا به امور مسلمانان طبق مبدأ اسلام بپردازد.
همچنان حزب‌التحریر در این سرزمین مسلمانان را تشویق کرد تا به تعهد اسلامی‌شان جهت تأسیس دوبارۀ دولت خلافت راشده ثانی به منهج نبوت در جهان اسلام بپردازند تا باشد که همانند سیزده قرن قبل به حاکمیت جهانی برسند و با حمل دعوت و جهاد دین اسلام را قائم و اظهار نمایند و بشریت را به سوی هدایت سوق داده و سلامتی دنیا و آخرت شان را رقم بزند.

https://www.hizb-ut-tahrir.info/en/index.php/press-releases/tanzania/25874.html
#طوفان_الأقصى
#الأقصى_يستصرخ_الجيوش
#الجيوش_إلى_الأقصى
#ArmiesToAqsa




   ارسال نظر