Print


  دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
نمبر صدور 07/1445 3 ربیع‌الثانی 1445هـ.ق. چهارشنبه 18 اکتوبر 2023م.

 

اعلامیه مطبوعاتی
بایدن با تمام گستاخی و وقاحت، در صبح روز قتل عام غزه
از کیان یهود بازدید نموده و همبستگی خودرا با آن‌ها اعلام کرد!

(ترجمه)

به مدت کم‌تر از 24 ساعت پس از انجام هولناک‌ترین قتل عام علیه مردم سرزمین مبارک فلسطین، جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا از کیان یهود بازدید نموده و همبستگی خودرا با آن‌ها اعلام کرد! الله سبحانه و تعالی می‌فرماید:

﴿قُل لِّلَّذِينَ كَفَرُواْ سَتُغْلَبُونَ وَتُحْشَرُونَ إِلَى جَهَنَّمَ وَبِئْسَ الْمِهَادُ﴾ [آل عمران: 12]
ترجمه: برای کفار بګو که به زودی از سوی (مؤمنان) شکست خواهید خورد و (سپس در قیامت) به سوی جهنم محشور می‌شوید و چه جایگاه بدی است!

گستاخی و وقاحت آمریکا و یهود در خوار شمردن خون مسلمانان حد و مرزی ندارد. این گستاخی در سرزمین ما سایه‌ای دارد، سایۀ آن وقاحت حکام در بسیج نکردن اردو/ارتش برای توقف تجاوز به غزه است.
امت اسلامی هم‌چنان ثابت می‌نماید که آن‌ها امروز قبل از فردا آماده هستند تا با جان و پول با یهود بجنگند. اما می‎‌بینند که میان آن‌ها و یهود مانعی به نام حکام‌ وجود دارد که دروازه‌ها را به روی آن‌ها بسته‌اند. از این‌رو شعار «مرزهارا به روی ما باز کنید» در میان فرزندان، جوانان و زنان امت اسلامی انتشار یافته است. بهترين مکمل اين شعار تا زمان تحقق آن اين است كه «مرزها را باز كنيد و لشكرها را حركت دهيد؛ تمام امت از آن‌ها حمايت خواهند كرد.»
تعداد سربازان ارتش مصر 465000، ذخیرۀ آن 800000 سرباز و افراد مناسب برای خدمت نظامی 35 میلیون نفر است.
لشکر دو مسجد مقدس "حرمین شریفین" 480000 سرباز و ذخیرۀ آن 110000 سرباز است.
تعداد ارتش اردن 110000 سرباز است، ذخیرۀ آن 60000 سرباز و 142000 نفر برای خدمت سربازی مناسب هستند.
تعداد ارتش لبنان 71000 سرباز و افراد مناسب برای خدمت سربازی 1.2 میلیون نفر است.
این‌ها نیروهای رزمی آموزش دیده و مسلح در سرزمین‌های مسلمانان هستند که مانند یک دست‌بند، یهودیان را احاطه کرده است، که شامل 2 میلیون سرباز و 37 میلیون نفر می‌شوند که برای خدمت سربازی مناسب هستند. آن‌ها را می‌توان در عرض چند ماه آموزش داد. با این‌حال غزه برای دفاع از خود به حال خودش رها شده است! ما به ارتش‌های متعدد سودان، الجزایر، تونس، لیبی، ترکیه، پاکستان، الجزایر، مراکش، عراق، اندونیزیا وسایرین اشاره نکردیم.
این لشکرها به رهبری نیاز دارند که آن‌ها را مانند عمر بن خطاب رضی‌الله عنه رهبری کند؛ یک خلیفه، یک امیر المؤمنین که برای آزادسازی سرزمین‌ها اعلام جهاد نماید. تقسیمات سایکس-پیکو و کشورها و دولت‌های کوچکی که از آن‌ها پدید آمده‌اند، ثابت نمودند که این‌ها چیزی جز توطئه‌ای بزرگ برای تضعیف سرزمین‌های مسلمانان و جلوگیری از وحدت آن‌ها نبودند.
ما در حزب‌التحریر از تمام افراد مخلص از چهره‌های رسانه‌ای، تأثیرگذاران و صاحبان تربیون می‌خواهیم تا در اذهان عمومی مسلمانان نظر صحیح را برای حل این بحران متمرکز نمایند. یعنی توقف گستاخی یهودیان و توطئه‌های آمریکا تنها با بسیج ارتش برای جنگ با دشمنان مسلمانان و خلاص شدن از شر حاکمان مزدور و جای‌گزین نمودن آن‌ها با یک رهبر مخلص تحقق می‌یابد؛ خلیفه‌ای که بر اساس آن‌چه الله سبحانه و تعالی نازل فرموده است، حکومت می‌نماید، اعلام جهاد می‌کند، به این پارانویای آمریکا و یهود نقطۀ پایان می‌گذار‌د و قلب‌های آنان‌را از هیبت و قدرت مسلمانان پر می‌سازد. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿سَنُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرُّعْبَ بِمَا أَشْرَكُواْ بِاللهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ سُلْطَاناً وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ وَبِئْسَ مَثْوَى الظَّالِمِينَ﴾ [آل عمران: 151]
ترجمه: به زودی در دل‌های کسانی‌که کفر ورزیدند ترس وهراس خواهیم افگند؛ به خاطر این‌که چیزی را شریک الله قرار داده‌اند که هیچ دلیلی بر {حقانیت} آن نازل نکرده است، و جایگاه شان آتش است و چه بداست جای‌گاه ظالمین.

انجنیر صلاح الدین عضاضه
رئیس دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب‌التحریر
 مترجم: عبدالرحمن "قاطع"




   ارسال نظر