Print


  دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
نمبر صدور 08/1445 4 ربیع‌الثانی 1445هـ.ق. پنج‌شنبه 19 اکتوبر 2023م.

 

اعلامیه مطبوعاتی
ای ارتش مصر، دفاع هوایی شما کجاست؟! هواپیماهای یهودی غزۀ هاشم را شبانه روز بمباردمان می‌کنند؛ درحالی‌که شما تماشا می‌کنید!
(ترجمه)

دیروز نیروهای یهود کشتار جدیدی را در غزۀ هاشم انجام دادند و این کشتار هولناک‌تر از قتل عام‌‌های قبلی بود. هم‌چنان به چالش کشیدن امت اسلامی را در تلاش برای شکستن ارادۀ آن و مجاهدینش ادامه دادند.
طی روزهای گذشته هواپیماهای یهودی توانستند این جنایات را انجام دهند؛ زیرا غزۀ هاشم از داشتن دافع هوا منع شده است. اما ارتش مصر "کنانه" در مجاورت غزه، دارای سامانه‌های پدافند هوایی است که می‌تواند آسمان غزه را از هواپیماهای کیان یهود پاک‌سازی نماید؛ مانند سامانه معروف 300-S و هم‌چنان موشک‌های "پاتریوت" که در چهار کندک مجهز می‌باشد که دارای 32 سامانه و هم‌چنان سامانه  IRIS، سامانه هاوک، سامانه Tor بسیار دیگر از سامانه‌های پدافند هوایی (موشک و ضدهوایی) است که قادر به پاک‌سازی آسمان غزه از هواپیماهای جنایت‌کار یهودی هستند.
اما حاکم مصر تصمیم گرفت به جای اعزام ارتش کنانه با پدافند هوایی خود برای محافظت از غزه و مردم آن از مرگی که روزها ادامه دارد، یک کاروان کمک‌های بشردوستانه را از مواد غذایی و دارو بفرستد! این لشکریان آموزش دیده و مجهز برای جنگ تا کی در برابر خیانت حکام خویش و منع آن‌ها از جهاد در راه الله سکوت خواهند کرد؟! تا کی اقدام برای آزادسازی سرزمین مبارک فلسطین از وجود غاصب یهود به تعویق خواهد افتاد؟! اولین چیزی‌که مردم به آن نیاز دارند، این است که با بیرون راندن نفوذ غرب کافر از سرزمین خود، اقتدار خود را به دست آورند! با ریشه‌کن نمودن حکام مزدور، دست استعمار از سرزمین ما کوتاه می‌شود و سپس گزینه‌های امت که آزادسازی سرزمین مبارک فلسطین و استقرار شریعت الهی در آن است، مشخص می‌شود.
خطاب به همه دست اندرکاران وفادار رسانه‌ها، صاحبان تربیون‌ها و تأثیرگذارانی که از آن‌چه در غزه می‌گذرد، خشمگین هستند:
به صراحت اعلام کنید که توقف جنگ غزه وظیفۀ ارتش‌های مسلمان آموزش دیده، مسلح و آماده شده می‌باشد. برای جنگ‌ها وظیفۀ شما این است که این حقیقت را برای افکار عمومی برجسته کنید. افکار عمومی را با شعارهای دیگری که باعث اتلاف وقت و منحرف کردن تلاش می‌شود، اشتباه نگیرید؛ بلکه این حقیقت را برای امت اسلامی تأیید کنید؛ زیرا کوتاه‌ترین راه برای جلوگیری از تجاوزات در حال انجام در سرزمین مبارک است و با این سؤال شروع کنید: ای ارتش مصر، سلاح‌های ضدهوای شما کجاست؟
الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿وَإِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ﴾ [انفال: 72]
ترجمه: و اګر آن‌ها در حفظ دین خویش از شما کمک خواستند، وجیبۀ شما است که آن‌ها را یاری رسانید.
انجنیر صلاح الدین عضاضه
رئیس دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب‌التحریر
 مترجم: عبدالرحمن "قاطع"




   ارسال نظر