Print


  دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
شماره صدور: AH / 031 1444 18 شعبان 1444هـ.ق. جمعه، 10 مارچ 2023م.

 

اعلامیه مطبوعاتی
راه‌اندازی وب‌سایت دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب‌التحریر به زبان فرانسوی

دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر با خرسندی راه‌اندازی وب‌سایت خود را به زبان فرانسوی اعلام می‌کند که به عنوان پورتالی برای افراد فرانسوی زبان جهت مشاهده محتوای مطبوعاتی خدمت می‌نماید و تلاش‌هایی را پوشش می‌دهد که در خصوص پروژه تأسیس خلافت راشده ثانی به منهج نبوت صورت می‌گیرد.
این راه‌اندازی پر برکت ان شاءالله ثمره تلاش‌های بی‌وقفه حزب التحریر و اعضای آن برای افزایش ارتباط با مردم به منظور دست‌رسی هرچه بیشتر به افراد/پیروان امت اسلامی در هر کجا که هستند،  می‌باشد.
پروژه تأسیس خلافت راشده ثانی به منهج نبوت با عزم راسخ و شدیدتر به پیش می‌رود.
فروپاشی خلافت و فخر آن برای کل امت اسلامی مایه سوگ است؛ در حالی‌که اهمیت شناخت صحیح اسلام و نظام حکم‌رانی آن بیش از پیش در میان جوانان امت مورد توجه قرار می‌گیرد.
این‌جا نقش پشت پرده‌ی رسانه/مطبوعات، که پیام اسلام را منحیث موضوع حیاتی می‌رساند، قابل غور است که باید به درک ویژه‌گی‌های نظام اسلامی، معنی تأسیس دوباره‌ی خلافت و این‌که چگونه منهج نبوت برای برپایی و حکمرانی آن مورد کاربرد قرار می‌گیرد، بپردازد.
به همین دلیل، ما از همه دست اندرکاران اصیل رسانه‌ای که در پی تأسیس خلافت به منهج نبوت هستند، به ویژه متخصصان فرانسوی زبان رسانه‌ا‌ی ‌می‌خواهیم که مطالب درج شده در وب سایت زبان فرانسوی دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر را بازدید کنند. از الله سبحانه‌وتعالی می‌خواهیم که با الهام دادن به آن‌ها امورشان را به بهترین وجه ممکن برساند و حاصل آن متمم کاری از برای تأسیس خلافت باشد.
ما وب‌سایت زبان فرانسوی دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر را با رحمت الله سبحانه وتعالی راه‌اندازی می‌کنیم و از او می‌خواهیم که ما را به آنچه دوست دارد و از آن راضی است، هدایت کند. الله سبحانه‌وتعالی می‌فرماید:

)وَيَوْمَ نَبْعَثُ فِي كُلِّ أُمَّةٍ شَهِيداً عَلَيْهِم مِّنْ أَنفُسِهِمْ وَجِئْنَا بِكَ شَهِيداً عَلَى هَؤُلاء وَنَزَّلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ تِبْيَاناً لِّكُلِّ شَيْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً وَبُشْرَى لِلْمُسْلِمِينَ ([نحل: ۸۹]
ترجمه: (به یاد آورید) روزی را که از هر امتی، گواهی از خودشان بر آن‌ها برمی‌انگیزیم و تو را گواه بر آنان قرار می‌دهیم! و ما این کتاب را بر تو نازل کردیم که بیانگر همه چیز، و مایه هدایت و رحمت و بشارت برای مسلمانان است!

آدرس وب‌سایت:  https://www.hizb-ut-tahrir.info/fr/

انجنیر/مهندس صلاح الدین عضاضه
رییس دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر




   ارسال نظر