Print


  دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
شمارۀ صدور 07/1445 هـ.ق 4 جمادی الثانی 1445 شنبه 18 نوامبر 2023م

 

اعلامیه مطبوعاتی
رهبران پُست خلیفۀ واحد را پر نمی‌کنند!
(ترجمه)

نسل‌کشی که توسط یهودیان علیه مسلمانان صورت می‌گیرد، امروز ششمین هفته خود را در غزه به پایان رساند، نسل کشیی‌که هنوز هم  به دلیل  سکوت حکام بزدل سرزمین‌های اسلامی و با حمایت آمریکای استعمارگر و دولت‌های کافر غربی ادامه دارد. دقیقاً شش هفته است که مرگ بالای مسلمانان غزه می‌بارد؛ خانه‌ها، مساجد، شفاخانه‌ها، مکاتب و کمپ‌ها در همه‌جا در معرض بمباران شدید قرار دارند. هفته هاست که جهان تصاویری از مسلمانان مرده را مشاهده می‌کند.
در غزه اجساد تکه تکه شدۀ زنان، اطفال، نوزادان و حتی جنین‌ها را جمع‌آوری و دفن می‌نمایند و هیچ‌کس صدای گریه‌های نا امیدانۀ مادران و پدران و اطفالی را که آسمان برای‌شان ناله می‌کند، نمی‌شنود و نداهای آنان که "ای مسلمانان! ای حکام، ای ارتش‌ها، شما کجا هستید؟" بی‌پاسخ می‌ماند!
تعداد شهدای این کشتارها تا کنون از 12000 نفر فراتر رفته است که حدود 5000 طفل و نوزاد را شامل می‌شود. این حملات 25 شفاخانه، 253 مکتب، 71 مسجد و هزاران ساختمان را به طور کامل ویران نموده است. سربازان یهودیی اشغال‌گر شفاخانه الشفاء را، که به نمادی در غزه تبدیل شده بود، محاصره نمودند و مجروحان را در  آن به حال خود رها کردند تا بمیرند.
حینی‌که این رویدادها در غزه در حال وقوع بود، رهبران سرزمین‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در ریاض-عربستان سعودی باهم دیدار نمودند. در این نشست، با حضور بشار جنایت‌کار که نزدیک به یک میلیون مسلمان سوری را به قتل رساند و شریک او در این قتل عام، رئیس جمهور ایران، رئیسی و کودتاگر السیسی که ده‌ها هزار مسلمان را در مصر به قتل رساند، شرکت داشتند. در نشست این رهبران با سخنرانی‌های پرشور میان‌تهی و اتخاذ قطع‌نامه‌های محکوم کننده، بخاطر اقدام نمودن در غزه از مجمع عمومی سازمان در خواست کردند.
هم‌چنان رهبران 57دولت عضو این سازمان، محمود عباس را که سال‌ها به آرمان فلسطین خیانت کرده است، تنها نماینده قانونی مردم فلسطین ‌دانسته و بی‌شرمانه خواستار اجازۀ آوردن کمک‌های بشردوستانه مانند غذا، دوا و تیل به غزه شدند!
در جریان هفتۀ گذشته، ما در حزب التحریر-ولایه ترکیه اعلامیه‌های مطبوعاتی و تظاهرات اعتراضی را در 9 شهر مختلف تحت عنوان "غزه در حال مرگ است، تسلیم نشوید، بلکه حمایت کنید!" سازمان‌دهی نمودیم. به روز جمعه 10 نوامبر، تظاهرات در آکسارای، آیدین، قهرمان ماراس، استانبول – کوچیک چکمیس، استانبول - عمرانیه و یالوا برگزار شد. تظاهرات روز یکشنبه 12 نوامبر در آدانا، بورسا و غازیانتیپ برگزار شد. روز جمعه 17 نوامبر؛ در 5 مکان مختلف: دیاربکر، مرسین، ازمیر، استانبول-سیلوری و استانبول-فاتح به میدان‌ها رفتیم تا از برادران خود در غزه که تحت کشتارهای وحشیانه‌ای  یهود غاصب قرار گرفته اند، حمایت نماییم و واکنش خود را برای رهبران 57دولت عضو سازمان همکاری اسلامی نشان دهیم. در اعلامیۀ مطبوعاتی که تحت عنوان "بی‌عدالتی در غزه تمام نمی‌شود، 57 رهبر پُست یک خلیفه را پر نمی‌کنند!" ترتیب نمودیم. خطاب به این حکام گفتیم:
»ای رهبران، پادشاهان، شاهزادگان، رؤسای جمهور و حکامی‌که تحت نام سازمان همکاری اسلامی جمع گردیده‌اید! شما به عنوان رهبران 57 سرزمین گردهم آمده‌اید، اما آیا در ذهن هیچ یک از شما خطور نکرد تا ارتش‌های متشکل از میلیون‌ها سرباز را به حرکت درآورید؟! آیا به ذهن هیچ یک از شما نرسید که فقط آهن می‌تواند آهن را از بین ببرد، و یهودیان اشغال‌گر جز از راه زور و قدرت منع  نخواهند شد؟! آیا به ذهن هیچ یک از شما نرسید که بگویید باید با نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و سلاح‌های مجهز خود به این نسل‌کشی پایان دهید؟! آیا در ذهن تان خطور نکرده بود که حداقل تمام روابط دیپلوماتیک، نظامی و تجارتی تان را قطع کنید؟! آیا در ذهن شما  به جز محکوم کردن، و خواستار    تطبیق راه‌حل خاینانه یعنی  دو دولت در فلسطین، فراخواندن سازمان ملل و درخواست از محاکم دیوان کیفری بین‌المللی برای بررسی، کار محسوس دیگری به ذهن شما خطور نکرد؟! به لحاظ الله متعال، شما برای چه چیزی دور هم جمع شدید؟! منتظر چه اتفاق بعدی هستید؟! نابودی تمام مسلمانان در آن‌جا، که هیچ موجود زنده‌ای در غزه باقی نماند؟!»
ما می‌خواهیم که از نمایندگان سازمان‌های غیردولتی و تمام مسلمانانی‌که در اعلامیه‌های مطبوعاتی و تظاهرات ما اشتراک نمودند و سخن‌رانی کردند، سپاس‌گزاری نماییم. الله سبحانه وتعالی از همۀ مسلمانانی‌که برای ایستادن در کنار مردم فلسطین به میدان‌ها بیرون آمدند و مسئولیت‌های حکام را برای‌شان تذکر و یادآوری نمودند، خشنود باشد! الله سبحانه و تعالی غزه و تمام فلسطین را توسط  خلافت  راشدۀ  و رهبران شجاع پیروز گرداند! آمین!

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ولایه - ترکیه
مترجم: عبدالرحمن "قاطع"




   ارسال نظر