Print


  دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
شماره صدور: 1445 / 17 تاریخ هجری قمری: 14 ربیع الثانی 1445 تاریخ میلادی: یک‌شنبه، 29 اکتوبر 2023

 

اعلامیه مطبوعاتی
حزب التحریر - ولایه پاکستان برای انسجام ارتش پاکستان به سوی مسجدالاقصی کمپاین می‌کند
(ترجمه)

حزب التحریر - ولایه پاکستان به کمپاین خود جهت انسجام فوری ششمین ارتش بزرگ جهان - ارتش پاکستان- همراه با قابلیت هسته‌ای جهت نابودی دولت یهودی ادامه می‌دهد. شباب با نادیده گرفتن تهدیدهای رژیم بی‌احساس و شکننده، مسلمانان پاکستان را در مکان‌های عمومی در سراسر کشور مورد خطاب قرار می‌دهد. از   عموم مسلمانان به ویژه علما می‌خواهد که از این کمپاین بدون ترس از حاکمان جنایت‌کار و گناه‌کار حمایت کنند. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿فَاللهُ ‌أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ﴾
[توبه:۱۳]
ترجمه: پس الله سزاوارتر است که از او بترسید، اگر مؤمن هستید.

بی‌گمان امت در دنیا به هدف خود بیدار شده و به إذن الله سبحانه وتعالی به خواب بر نمی‌گردد. بگذارید اکنون برای رضایت الله سبحانه وتعالی به پیش برود و همه بشریت را به سوی نیکوکاری هدایت کند، همان‌طور که قرن‌ها قبل این کار را کردند.
حزب التحریر- ولایه پاکستان التماس حاکمان مسلمان را نسبت به «جامعه بین المللی» که تحت سلطۀ قدرت‌های غربی ا‌ست، شدیداً محکوم می‌کند. این دولت‌های استعمارگر غربی هستند که در ابتداء اشغال یهودی را پایه‌ریزی کردند. استعمارگران غربی اکنون به تروریست‌های صهیونیستی سلاح و کمک مالی فراهم می‌کنند، تا باشد‌که آن‌ها‌‌ کودکان غزه را در زیر خانه‌های‌شان زنده به گور کنند. حزب التحریر در حال حاضر خواستار خاتمه هرگونه اتحاد با قدرت‌های غربی و رد نظم  فعلی  ظالمانۀجهانی آن‌ها است. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَى إِخْرَاجِكُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ﴾
[ممتحنه:۹]
ترجمه: الله تعالی تنها شما را از دوستی و رابطه با کسانی نهی می‌کند که در امر دین با شما پیکار کردند و شما را از خانه‌های‌تان بیرون راندند یا به بیرون‌راندن شما کمک کردند و هر کس با آنان رابطه دوستی داشته باشد ظالم و ستمگر است.

حزب التحریر- ولایه پاکستان تمام حکام مسلمانان را که با جلوگیری از ارتش مسلمانان، تصدیق کرده اند که در واقع نگهبانان کیان یهودی هستند، تقبیح می‌کند. با این وجود، این حکام هر زمانِ که باداران غربی‌شان به آن‌ها دستور می‌دهند، ارتش را به سراسر جهان می‌فرستند. قبل از اینکه امت اسلامی این حاکمان را  در اسارت  خود درآورده و اسلام را تطبیق کند، این آخرین خیانت شان خواهد بود، ان‌شاءالله! به راستی پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وسلم به بازگشت خلافت بر منهج نبوت پس از حکومت ظالمانه بشارت داده است. پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وسلم فرمودند:

«ثُمَّ تَكُونُ مُلْكًا جَبْرِيَّةً فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةً عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ»[رواه احمد]
ترجمه: «آن‌گاه حکومت ظالمانه‌ای خواهد بود، و اوضاع آن‌گونه خواهد بود که خدا می‌خواهد. سپس خداوند هرگاه بخواهد آن را تمام می‌کند. سپس خلافت بر منهج نبوت خواهد بود».

حزب التحریر- ولایه پاکستان از افسران نظامی دعوت می‌کند تا برای آزادسازی مسجدالاقصی بسیج شوند. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿وَإِنِ اسْتَنصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ﴾
[انفال:۷۲]
ترجمه: و (تنها) اگر در (حفظ) دین (خود) از شما یاری طلبند، بر شماست که آن‌ها را یاری کنید.

این به هر یک از افسران یادآوری می‌کند که آن‌ها تنها نیستند. الله سبحانه وتعالی پشتیبان آنان است و تمام امت اسلامی از آنان حمایت خواهند کرد. اجازه دهید آن‌ها افتخار این را بدست آورند که اولین کسانی باشند که وارد جهاد  می‌شوند و هر مانعی را که بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد از بین ببرند. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللهُ ‌فَلَا ‌غَالِبَ ‌لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ﴾
[آل‌عمران:۱۶۰]
ترجمه:  اگر الله شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد. و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟ و مؤمنان، تنها بر الله باید توکل کنند.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر -ولایه پاکستان
ترجمان: ابوبکر کابلی




   ارسال نظر