آیا وقت آن نیست به بدماشی سران شیطان پایان داده شود؟
11/01/2023 | ابراهیم منیب

Print


حملات وحشیانه دولت یهود بر غزه وارد سومین هفته پیاپی می‍شود، و این زمانی است که از حمایت نظامی سران کشورهای اسلامی  بخاطر فلسطین چیزی دیده نشده است و نباید این امت توقع چنینی ازین نوع حکام هم داشته باشد. در حالی که عقب دولت یهود ده‌ها قدرت بزرگ کفری قرار گرفته اند که با حمایت همه جانبه نظامی، سیاسی، مالی و تبلیغاتی آنان و پیش چشم قریب 2 میلیارد مسلمان دست به کشتار دسته جمعی مردم بی دفاع فلسطین می‌زند. دنیای ما امروز در شفاف‍ترین مرحله‌ای از کفر و ایمان قرار دارد. ما در مرحله‌ای از تاریخ قرار داریم که همه از جمله حکام سرزمین‌های اسلامی، اردوهای مسلمانان، گروه‌های اسلامی و جهادی و همه‌ای امت در حال ابتلا شدن با قضیه فلسطین اند. دنیایی که در آن یک امت بی‌دفاع گردیده است، دولتی ندارد و اردوهای و جیش‌های تا دندان مسلح آن در اسیر حکام حلقه به گوش کفار و مرزهای ملی قرار گرفته است. این وضعیت استثنایی‌ترین عصر امت است و مقداری شباهت با دوره‌ای صلاح الدین ایوبی (رح) دارد. دوره‌ای از جنگ‌های صلیبی که بیت المقدس در اشغال صلیبیان اروپایی قرار گرفته بود و با کوشش‌های اردوهای مسلمانان و ریختن خون درین راه از جنگال صلبیبان آزاد گردید. تفاوت این است که حال اردوهای مسلمانان در قید دولت‌های ملی اسیر شده اند و نمی‌توانند به کمک برادران و خواهران مسلمانشان بشتابند و بیت المقدس را با ازبین بردن دولت یهود دوباره آزاد گردانند. دولت‌های ملی و مرزهای ملی و منافع ملی که در سرزمین‌های اسلامی وجود دارد، بزرگترین بدعت عصر امت امروزی است. این بدعت اساسی‌ترین مانع برای حل قضیه فلسطین و آزادی بیت المقدس است. این درحالیست که چنین بدعت از سوی دشمنان مسلمانان برای تجزیه قوت و وحدت آنان آورده شده است.
امروزه غزه بطور مشخص میدان قهرمانانی مسلمانی مبدل شده است که از آنجا ندای نصرت بسوی اهل قدرت، اهل اسلام و اردوهای مسلمانان شنیده می‌شود. بیرون از غزه امت با نشان دادن خشم خویش در مقابل غرب و غلامان غرب در سرزمین‌های نزدیک به فلسطین و دور از آن خواهان پیوستن به مجاهدین فلسطین و مردم قهرمان آن و حمایت نظامی و سیاسی از آنان اند. از سوی دیگر تمام دولت‌های غربی با بیشرمی تمام و ظالمانه حمایت خود را با دولت یهود اعلان نموده است. امریکا با آماده باش کردن اردوی خویش و هشدارهای نظامی در منطقه خاورمیانه،‌ ترس از فوران کردن این همه خشم و انزجار دارد تا وضعیت از کنترول به نفع امت خارج نشده و نظم منطقوی امریکایی با محوریت دولت یهود برهم نخورد. برای همین تلاش‌های امریکا از همان اوایل حملات وحشیانه دولت یهود این بود تا حکام سرزمین‌های اسلامی را بر حمایت غیرمستقیم جنایات دولت یهود قرار دهد. آنطوریکه دیده شده است الی اکنون نه تنها هیچ اقدام از سوی این حکام دیده نشده است، بلکه حتی به سرکوب مردم مسلمانی که خواهان باز شدن مرزها و فرستادن اردوها به فلسطین اند پرداخته اند.
حال میدان، میدان آن قهرمانان، مجاهدان و جنرال‌ها در اردوهای مسلمانان اند که می‌خواهند در طرف درست تاریخ قرار گیرند. امروز وقت آنان است تا به ندای خواهران و طفلان و پیرمردان فلسطین بشتابند. بدون شک چنین مردانی در هر اردوی از سرزمین اسلامی وجود دارد. اراده‌ای آنان لازم است تا از فرمان حکام حلقه به گوش غرب سرپیچی نموده و آمادگی خود را برای آزادی سازی بیت المقدس و چهاد در راه الله سبحانه و تعالی اعلان نمایند. چنین اقدامی منجر به حمایت قوی از سوی امت برای آنان شده و ذلتی که امروزه حکام اختیار نموده اند به عزت برای همه‌ای امت مبدل نمایند. این فرصت بس بزرگ است تا به قدرت‌های مثل امریکا و اروپا نشان داده شود که نوادگان عمر و صلاح الدین هرگز نمی‌میرند بلکه شجاعانه بسوی بیت‌المقدس می‌شتابند. ای اردوهای سرزمین‌های اسلامی و ای مجاهدین سرزمین‌های اسلامی الله سبحانه و تعالی برای شما فرصتی را داده است تا بتوانید این فرصت را برای پایان بدماشی و ظلم فرعونیان و سران شیطان مبدل نموده و تحت یک امیر بیت‌المقدس را از چنگ اشغال یهود نجات دهید.

(كُتِبَ عَلَيۡكُمُ ٱلۡقِتَالُ وَهُوَ كُرۡهٞ لَّكُمۡۖ وَعَسَىٰٓ أَن تَكۡرَهُواْ شَيۡـٔٗا وَهُوَ خَيۡرٞ لَّكُمۡۖ وَعَسَىٰٓ أَن تُحِبُّواْ شَيۡـٔٗا وَهُوَ شَرّٞ لَّكُمۡۚ وَٱللَّهُ يَعۡلَمُ وَأَنتُمۡ لَا تَعۡلَمُونَ)
ترحمه معنی: [ای اردوهای مسلمانان،] جهاد [در راه الله] بر شما واجب شده است، در حالی که [به سبب هزینۀ مالی و جانی] برایتان ناخوشایند است. چه بسا از چیزی خوشتان نیاید، حال آنکه برایتان بهتر است و چه بسا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه برایتان شرّ است؛ و الله [خیر و شرِّ امور را] می‌داند و شما نمی‌دانید. بقره 216




   ارسال نظر